zondag 11 november 2012

Gio

Hij is ziek, mijn Gio, alles op zwart.
Af en toe spuugt hij nog een batterij of een Samsung-logo uit, maar verder 
zegt hij niets meer......
We kenden elkaar pas een maand en het leek eerst een  soort haat/liefde
verhouding omdat we elkaar niet begrepen, maar dat leek opgelost te zijn.
We deelden foto's, spelletjes en tastten zo elkaars kennis af.
Maar de laatste week vroeg hij dingen van me waar ik niet zoveel van begreep.
Ik gaf hem speeltjes, maar die wou hij niet meer hebben.
Ik nam wat andere speeltjes af, omdat ik dacht dat hij stikte in de speeltjes,
maar hij wou helemaal geen speeltjes meer.
Hij zei dat ik iets moest doen met Ramm of Sidd, ik wist niet waar die zaten,
de kennis van de anatomie van m'n Gio houdt op bij z'n batterij en het kaartje
van de provider.
Ik hoop echt dat hij wel weer bijkomt als een phone-dokter me helpt hem te 
behandelen en dat ik dan weet wie of wat Ramm en Sidd voor mijn Gio betekenen,
want ik wil nog wel een tijdje met Gio.
Ik wil hem begrijpen en met hem delen en spelen!
Lieve Gio, word gauw weer beter......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten